Inzerce nemovitostí

Prodej každé nemovitosti je o správné propagaci. Je jedno zda prodáváte rodinný dům, byt nebo pozemek. Hlavně, prodávaná nemovitost musí být vidět!

V případě samoprodeje je inzerce prodávané nemovitosti Inzerce nemivitosí Přerovvětšinou omezena pouze na bezplatné inzertní portály jako bazoš, sbazar, annonce, profit, hyperreality a mnoho podobných. Občas se stane, že si takový inzertní server založí i realitní kancelář, nebo přímo makléř a snaží se tímto podvodným způsobem získat kontakty na nic netušící prodávající.  U těchto realitních portálů není návštěvnost zájemců o koupi nemovitostí úplně nejvyšší. Jedním z důvodů je i to, že zájemci o prodej nemovitosti dávají většinou přednost koupi přes realitní kancelář. Nejvíce na takové bezplatné inzeráty reagují právě realitní makléři. Často se stává, že podle lokality prodeje může majitel očekávat 20 - 50 telefonních hovorů. 

 

Realitní makléři, potažmo realitní kanceláře inzerují mimo svých vlastních webových stránek převážně na největších a nejnavštěvovanějších realitních portálech. Nejvíce navštěvované realitní inzertní portály jsou sreality, reality.idnes. Většinou se makléři při náborech nemovitosti před klienty trumfují kdo jich má více. Jen vyšší počet není zárukou úspěšnějšího a rychlejšího prodeje Vaší nemovitosti. Běžně se inzeruje na 20 - 30 realitních portálech jak placených, tak bezplatných.

 

Moderní propagace nemovitosti je on-line i off-line

inzerce nemovitosti při prodeji

Mezi dnes už běžné formy propagace by měla patřit propagace na vlastní webové stránce nemovitosti, která má více možností využití než inzertní realitní server. Standardem je rovněž inzerce nemovitostí  na Youtoube nebo třeba na sociální síti Facebook. Zde realitní makléř používá pro efektivnější propagaci opět placenou formu, která mu umožní cílit na přesnou cílovou skupinu zájemců o vaši nemovitost. 

 

Své místo v propagaci Vaší nemovitosti dobrým realitním makléřem mají nezastupitelné místo i různé typy plachet nebo cedulí, které se umísťují na prodávanou nemovitost.  Jedním z jejich cílů je přitáhnout pozornost k Vámi prodávané nemovitosti zájemce, kteří uvažují o koupi nebo investice do realit, ale nemovitost zatím cíleně nehledají. takže nezapomeňte, že prodej každé nemovitosti je o správné propagaci!